Obchodní podmínky společnosti ZVG CZ s.r.o.
- Základní údaje
Prodávající:
ZVG CZ, s.r.o.
Dobšická 3580/17
671 82 Znojmo
IČO: 07645236
DIČ: CZ07645236
Tel.: +420 515 221 508
Fax: +420 515 221 709
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Číslo účtu pro bezhotovostní platby v Kč: 5551529309/0800
Kupující:
Jedná se o zákazníka internetového obchodu.
- Použité zkratky
- Provozovatel internetového obchodu - dále jen provozovatel
- Internetový obchod www.zvg.cz - dále jen internetový obchod
- Provozovna – Dobšická 3580/17, 671 82 Znojmo
- Objednávka
Vyplněním a odesláním objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu zákazník potvrzuje závaznost objednávky a souhlas s těmito obchodními podmínkami. O přijetí objednávky, pokud uvedete správnou emailovou adresu, budete informováni potvrzovacím emailem. Pokud potvrzovací email s kopií objednávky nepřijde, kontaktujte nás prosím buď telefonicky, nebo prostřednictvím emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Potvrzovací email o přijetí objednávky do systému není potvrzením objednávky. Potvrzení objednávky pošleme na Vaši emailovou adresu po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží.
Pokud Vámi objednané zboží není momentálně skladem, nebo není možné dodržet uvedený dodací termín, budete o této skutečnosti informováni. Pokud v takovém případě provedete prostřednictvím elektronické pošty do 24 hodin storno objednávky, objednávka je považována za zrušenou. Při stornu objednávky nezapomeňte uvést Vaše jméno, emailovou adresu a popis zboží, jehož objednávku stornujete.
- Storno objednávky
Ze strany kupujícího: Kupující může objednávku stornovat kdykoliv před závazným potvrzením objednávky bez udání důvodu. Po závazném potvrzení objednávky lze provést storno pouze tehdy, když prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající může uplatnit právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání kupujícího obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.
Ze strany prodávajícího: Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží nebo náklady za realizaci či doručení objednávky a kupující změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Pokud kupující již část nebo celou částku kupní ceny uhradil, bude mu zpět převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 10 pracovních dní.
Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.
- Odstoupení od kupní smlouvy
Ze strany kupujícího: Kupující má v souladu s platným Občanským zákoníkem právo v případě, že zboží kupuje jinak než osobně, odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jakožto fyzická osoba (nikoliv na IČO). V uvedené lhůtě musí kupující zakoupené zboží poslat zpět (rozhodující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží obratem vrátí prodávající kupujícímu odpovídající částku.
Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. V případě, že kupující od kupní smlouvy odstoupí jen ohledně části zboží (kupující koupil v rámci jedné smlouvy/objednávky více druhů zboží a odstupuje/vrací jen některé zboží) a cena za dopravu veškerého zboží byla určena/sjednána v rámci jedné smlouvy/objednávky jednou částkou za všechno zboží, pak prodávající kupujícímu zaplacenou cenu za dopravu zboží nevrací (takovou cenu dopravy vrací pouze v případě, že kupující odstoupí od celé smlouvy, tj. veškerého zboží koupeného v rámci jedné smlouvy/objednávky).“
Postup při odstoupení od kupní smlouvy:
Písemně nás kontaktujte, že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte číslo objednávky a datum nákupu, popis zboží, u kterého požadujete odstoupit od kupní smlouvy a číslo účtu, na který mají být vráceny peníze.
Dobře zabalené zboží pošlete zpět na adresu provozovny uvedenou v sekci kontakt na úvodní stránce e-shopu prodávajícího, a to za následujících podmínek:
- zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.), bez známek užívání, nejlépe nerozbalené
- ke zboží přiložte doklad o koupi
Neručíme za případnou ztrátu nebo poškození zboží na cestě k nám. Neposílejte, prosím, zboží na dobírku, jinak nebude vyzvednuto.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám zašleme zpět peníze převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno zpět bez povinnosti vrácení peněz.
Ze strany prodávajícího: Prodávající má právo od kupní smlouvy odstoupit, stane-li se plnění nemožným a prodávající se nedohodne s kupujícím na novém plnění. Dále má prodávající právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že neobdrží v termínu 5 pracovních dní platbu za objednané zboží, pokud kupující v objednávce zvolil platební podmínku „úhrada předem na bankovní účet“. Stejně tak může prodávající odstoupit od kupní smlouvy v případě, že kupující nepřevezme zásilku s objednaným zbožím na doručovací adrese nebo vybraném odběrovém místě.
- Zpracování objednávky
V případě nejasností má prodávající, případně jeho odpovědný zástupce právo kontaktovat kupujícího prostřednictvím jím sdělených údajů. Pokud nebude možné kontaktovat kupujícího telefonicky nebo emailem uvedeným v objednávce, protože údaje budou nesprávné, nebo pokud kupující neopraví požadované údaje ani po upozornění provozovatelem, objednávka bude stornována.
- Způsob platby
Kupující má na výběr z následujících typů plateb:
- Dobírka - Platba při doručení zboží kurýrní službou na doručovací adresu či odběrové místo uvedené v objednávce.
- Převod na účet předem - Při platbě převodem na účet bude kupující informován písemně nebo telefonicky o stavu objednávky (viz výše) a budou mu poskytnuty všechny potřebné údaje pro převod částky na účet provozovatele. Po připsání částky na účet provozovatele bude zboží neprodleně odesláno na doručovací adresu uvedenou v objednávce.
- Dodací podmínky
Dodání zboží zajišťujeme po celé České republice. U zboží běžně dostupného a zboží, které je skladem, probíhá odeslání zásilky zpravidla tentýž nebo následující pracovní den. Pokud není požadované zboží dostupné, je možné využít e-mailu a poslat dotaz na dostupnost žádaného zboží. Po zjištění lhůty Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo na Váš e-mail.
Místo dodání je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad.
Nedohodnou-li se prodávající s kupujícím jinak, v případě souhrnné objednávky nad Kč 3 000,- dopravu zajistí prodávající na vlastní náklady. V ostatních případech se výše přepravného řídí hmotností souhrnné objednávky a ceny přepravného jsou následovné:
-
Dopravce GLS
- do 20 kg: Kč 110,- (Kč 133,10 vč. DPH) dobírka Kč 24,80 (Kč 30,- vč. DPH)
- do 30 kg: Kč 150,- (Kč 181,50 vč. DPH) dobírka Kč 24,80 (Kč 30,- vč. DPH)
- do 60 kg: Kč 250,- (Kč 302,50 vč. DPH) dobírka Kč 24,80 (Kč 30,- vč. DPH)
- do 90 kg: Kč 375,- (Kč 453,75 vč. DPH) dobírka Kč 24,80 (Kč 30,- vč. DPH)
- nad 90 kg: individuální cena dle rozměrů zásilky – kontaktujte pracovníky prodávajícího pro zjištění ceny
- Dopravce Zásilkovna – doručuje na výdejní místa v síti Zásilkovny
- Standardní zásilka do 5 kg: Kč 65,- (Kč 78,65 vč. DPH) dobírka Kč 17,- (Kč 20,57 vč. DPH)
- Nadrozměrná zásilka 5-10 kg: Kč 100,- (Kč 121,- vč. DPH) dobírka Kč 17,- (Kč 20,57 vč. DPH)
- Maximální výše dobírky: Kč 20 000,-
V případě bezhotovostní platby předem na účet prodávajícího platí uvedené ceny bez částky doběrečného.
V případě překročení povolených rozměrů pro jednotlivé kategorie zásilek se může cena přepravy změnit. Rozměrová omezení zásilek viz informace na webových stránkách poskytovatelů přepravních služeb www.dpd.cz a www.zasilkovna.cz. O změně ceny přepravy v závislosti na rozměrech zásilky bude kupující prodávajícím předem informován.
- Osobní vyzvednutí – objednané a předem zaplacené zboží si lze vyzvednout na adrese provozovny v době:
◦ Po – Pá: 9:00 - 11:30 hod. a 14:00 - 16:00 hod.
V provozovně nelze platit hotově! Nezaplacené zboží nebude vydáno!
- Odpovědnost za vady, záruky, uplatnění vad (reklamace)
Prodávající garantuje, že zboží je bez materiálových a výrobních vad po dobu 6 měsíců od převzetí zboží. Tato garance nebude platit pro zboží, u kterého podle výlučného rozhodnutí prodávajícího, došlo k nedbalému zacházení, nevhodnému použití nebo jinému zneužití.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Na dodané zboží se vztahuje záruka v délce 24 měsíců (není-li dále uvedeno jinak). Záruční doba začíná běžet dnem dodání zboží kupujícímu. Na poškození vzniklé nesprávným použitím, nadměrným namáháním, přirozeným opotřebením se záruka nevztahuje. Toto se netýká zboží určeného pro jednorázové použití.
Je-li na prodávaném zboží (na jeho obalu, v návodu) uvedena doba, po kterou lze věc použít, platí záruka po tuto dobu.
Plnění záruky spočívá dle dohody prodávajícího s kupujícím v dodání náhradního zboží za zboží vadné, slevě z kupní ceny, anebo odstoupení od smlouvy.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Kupující je povinen oznámit prodávajícímu, že zboží má vady – reklamovat zboží, bez zbytečného odkladu poté, co vady zjistil.
Místem uplatnění reklamace je adresa sídla prodávajícího.
Kupující je povinen prokázat, že zboží zakoupil u prodávajícího a že vadu uplatňuje v řádné lhůtě. Bez prokázání těchto skutečností není prodávající povinen reklamaci přijmout.
Pro posouzení vad a jejich vyřízení je kupující povinen předat zboží tak, aby bylo možno reklamaci posoudit a vyřídit.
O uznání či zamítnutí reklamace jakož i o způsobu vyřízení reklamace podá prodávající kupujícímu písemnou zprávu.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodnou-li se strany jinak.
V případě výskytu důvodné reklamace vztahující se k přepravě a dodání zboží (poškození zboží během přepravy od prodávajícího ke kupujícímu) se musí tato skutečnost písemně oznámit do 3 pracovních dnů po obdržení zboží. Kupující je povinen si zboží prohlédnout a překontrolovat neprodleně po převzetí zásilky od smluvního přepravce. Převzetí zásilky je potvrzeno buď podpisem na přepravním listu přepravce nebo jiným způsobem dle systému přepravce (zaslaným kódem apod.). Je-li na zásilce při převzetí shledáno poškození, kupující rozsah a popis poškození poznačí buď do předávacího protokolu nebo jiným požadovaným způsobem sdělí přepravci a pořídí fotodokumentaci rozsahu škod. Odpovědnost prodávajícího za vady, na něž se vztahuje záruka na jakost, nevzniká, jestliže tyto vady byly způsobeny po přechodu nebezpečí vady na zboží vnějšími událostmi a nezpůsobil je prodávající ani přepravní společnost.
- Vrácení zboží (např. z důvodu nadbytečnosti)
Zakoupené zboží, které by chtěl kupující vrátit zpět prodávajícímu (např. z důvodu nadbytečného množství), je možné přijmout pouze po předchozí domluvě. Zboží objednané na individuální objednávku (např. u výrobce) nebude možné zpětně přijmout na sklad. Při chybně objednaném zboží nebo při objednání přílišného množství se jeho vracení na sklad zpoplatňuje příplatkem 10% hodnoty vráceného zboží, minimálně však Kč 200,- (z důvodu manipulačních nákladů). Přepravní náklady vráceného zboží na sklad přechází rovněž v plné výši na kupujícího.
- Ceny zboží, DPH
Provozovatel internetového obchodu je plátcem DPH. Všechny ceny uváděné na stránkách internetového obchodu jsou uváděny včetně DPH.
- Prodej a platba za zboží
Prodávající je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu. Zboží je majetkem prodávajícího do doby, než je kupujícím v plné výši zaplaceno (u bezhotovostních plateb se za zaplacení považuje doba, kdy je prodávajícímu částka převedena na účet).
- Účet uživatele
Kupující může na základě registrace provedené na webové stránce e-shopu přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Z tohoto rozhraní může provádět objednávání zboží (dále jen „účet uživatele“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
Kupující se zavazuje veškeré údaje uvedené při registraci uvádět pravdivě a úplně. Případné změny je kupující povinen bez odkladu ve svém účtu uživatele změnit, aby odpovídaly skutečnosti. Především dodací a fakturační adresu. V případě storna objednávky, či problémů při doručení, které bude plynout z neaktuálních informací na účtu kupujícího, budou náklady spojené s objednávkou účtovány kupujícímu, a to v plném rozsahu.
Kupující je povinen zabezpečit svůj účet dostatečně a neposkytovat přístupové údaje – uživatelské jméno a heslo - třetím osobám. V případě narušení bezpečnosti účtu je uživatel toto povinen neprodleně ohlásit prodávajícímu a změnit své přístupové údaje, aby nedošlo k použití účtu třetí osobou k podání objednávky. Náklady spojené s realizací objednávek, které budou stornovány z důvodu kompromitace bezpečnosti účtu, mohou být účtovány kupujícímu.
Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. Výjimkou je uživatelský účet firemní, kde může dojít ke sdílení účtu interně v rámci firmy. V tomto případě klademe důraz na zachování dostatečných bezpečnostních opatření a správy uživatelů, aby nedošlo k použití účtu neoprávněnou osobou.
Kupující bere na vědomí, že dostupnost e-shopu a tedy i uživatelského účtu nemusí být nepřetržitá. A to zejména v případech, kdy bude třeba údržba SW/HW serveru, na kterém je e-shop umístěn. Tyto výpadky budou vždy krátkodobého charakteru (v řádech minut, maximálně hodin).
- Ochrana osobních údajů
Tento internetový obchod se ve své činnosti řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Vaše data u nás uschovaná jsou chráněna před zneužitím a nikdy nebudou poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu, a to pouze pro účely zpracování objednávek, statistického zpracování a přímé komunikace prodávajícího s kupujícím. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech za výše stanovených podmínek.
Internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.
- Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
Případné spory, které vzniknou mezi kupujícím a prodávajícím se prodávající vždy snaží řádně projednat a vyřešit ke spokojenosti obou stran.
Pokud by se však nepodařilo nároky kupujícího uspokojit a vznikl tak mezi ním a prodávajícím spor, má kupující právo na tzv. mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy o prodeji zboží (dále jen „spotřebitelský spor“).
V případě spotřebitelského sporu týkajícího se prodeje zboží prodávajícího je pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu příslušná Česká obchodní inspekce - http://www.coi.cz („ČOI“), na kterou se může kupující obrátit ohledně jakéhokoliv spotřebitelského sporu. Mohou vznikat i další tzv. pověřené osoby/subjekty k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů, u kterých je možno také mimosoudní řešení zahájit – řešit.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se nezpoplatňuje. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
ČOI nebo pověřený subjekt stanoví pravidla pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterými podrobněji upraví postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů tak, aby byla v souladu se zákonnými pravidly.
V případě, že mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, nepovede k vyřešení spotřebitelského sporu, se kupující samozřejmě vždy může obrátit na soud. Samozřejmě také nemusí ani možnost mimosoudního řešení spotřebitelského sporu využít (lze to však samozřejmě vždy doporučit) a může se s řešením spotřebitelského sporu přímo obrátit na příslušný soud.
Ve Znojmě, dne 25. 8. 2021
za společnost ZVG CZ s.r.o.
Ing. Karel Krejčí
jednatel společnosti